Nejčastější dotazy
Přišla mi jen část zásilky.
Pokud jste u nás udělali nákup o více položkách, může se stát, že budou položky přicházet samostatně. Je to způsobeno tím, že každé zboží posílá jiný dodavatel a proto je zbylá část Vaší objednávky ještě na cestě. Zbývající zboží přijde každým dnem.
Kontaktovala mně celní správa s výzvou o proclení zásilky.
Nic se neděje. Stačí když nám výzvu přepošlete na celni@zando.cz a my ji za Vás vyřídíme. Pokud bude potřeba z Vaší strany zaplatit clo či DPH tuto částku Vám pošleme na Váš bankovní účet. Tato situace nastává u 2% objednávek.
Proč trvá doručení tak dlouho?
Naši dodavatelé pochází z celého světa zejména USA, Číny, Francie a Španělska, proto je doba doručení delší než obvykle. Nejčastější doručení je mezi 10 - 30 dní. Jsme si vědomi, že je to dlouhá doba a proto Vám jako kompenzaci nabízíme zajímavé zboží za bezkonkurenčně nízké ceny a také dopravu zcela zdarma.
Přišla mi jiná barva / jiný vzor zboží.
Omlouváme se, může se to stát. V takovém případě nabízíme bezplatnou výměnu zboží. Stačí, když pošlete vyplněný reklamační formulář na adresu reklamace@zando.cz.
Již uplynula nejzazší doba pro doručení zboží a já ho stále nemám.
I to se může stát. Zboží cestuje po celém světě a někdy se i zatoulá. V takovém případě Vám vrátíme celou částku na Váš bankovní účet a jako omluvu i malý dárek. V takovém případě nás kontaktujte na email reklamace@zando.cz